شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل
سال 1399 جهش تولید
دسته بندی مطالب
راه اندازی سامانه برق من در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : سامانه « برق من » در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم ، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است .

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : سامانه « برق من » در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم ، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک ، حذف مراجعات حضوری ، حفظ سلامت جان هم استانی های عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا ، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می گیرد .

حسین قدیمی گفت : هم استانی های عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن برق من در گوشی همراه خود و با ثبت شناسه 13 رقمی قبض برق خود ، خدمات صورتحساب ، از قبیل : مشاهده آخرین قبض ، تغییر نام ، اصلاح نام و سایر موارد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند .

وی افزود : همچنین مشترکان محترم می توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، ثبت خاموشی ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

وی گفت: در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت : از عموم مردم سطح استان درخواست می شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری ودریافت کنند.

حسین قدیمی اعلام کرد : سامانه موبایلی« برق من » که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار ، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل : www.aped.ir می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است .

این مقام مسئول استانی اضافه کرد: در" اپلیکیشن برق من " هم استانی های عزیز حتی بدون تماس با شماره 121 می توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند.

حسین قدیمی افزود : در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می توانند از طریق تماس با شماره 121 خاموشی، حوادث و درخواستهای خود را اعلام نمایند.

وی افزود : همچنین برای اعلام انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری 121 کلید 3 را شماره گیری نموده و درخواستهای خود را در رابطه با برق بیان نمایند تا بعد از شنود پیامهای رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواستهای مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود .

تاریخ:
1399/09/01
تعداد بازدید:
77
منبع:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می باشد.
Powered by DorsaPortal
بارگذاری چیدمان اولیه